Меню Закрити

Як ставити на «Обидві заб’ють» в футболі

Ставки на Обидві заб'ють в футболі

Зазвичай беттери-початківці віддають перевагу таким букмекерських маркетам на футбол, як результати і тотали. В крайньому випадку на фору і статистику (кутові, жовті картки, удари в створ, тощо). Чомусь при цьому вони вперто оминають такий вид пропозиції букмекерів «Обидві заб’ють». І дарма – це дуже перспективний варіант отримання стабільного прибутку від ставок на футбол.

Що таке «Обидві заб’ють»

У принципі суть ставки «Обидві заб’ють» зрозуміло з назви – це ставка на те, що в майбутньому матчі (якщо йдеться про передматчеве парі) чи під час поточної гри (якщо ставка робиться в Лайві) обидві команди заб’ють хоча б по одному голу.

Класична ставка на маркет «Обидві заб’ють» має два результати:

  • «так» – беттор погоджується з твердженням, що суперники обміняються голами;
  • «ні» – беттор впевнений, що хоча б одна команда не заб’є.

Маркет «Обидві заб’ють» можна побачити не тільки в передматчі в основній гілці пропозицій букмекера на матч, але й гілках пропозицій на обидва тайми. В режимі Лайв результативної гри можна побачити маркети типу «Обидві заб’ють більш (1,5)».

Крім того, маркет «Обидві заб’ють» (ОЗ) часто можна зустріти в комбінованих букмекерських пропозиціях в сукупності з:

  • загальним тоталом (наприклад, «ОЗ – так / ні + ТМ / ТБ (3,5)»);
  • результатом (наприклад, «ОЗ – так / ні + П1 / Х / П2»).

Такі комбіновані ставки будуть розраховані виграшем тільки у разі виконання двох умов комбінації.

Передматчовий аналіз

Зазвичай складовими передматчового аналізу є:

  • Статистика попередніх очних матчів цих команд і їх попередні поточні ігри (визначитися з загальними показниками результативності та ефективності атаки й захисту обох суперників);
  • Оцінка кадрового потенціалу команд (втрати ключових гравців у лінії оборони чи лінії атаки);
  • Турнірне становище команд – чи є у цих суперників мотивація на гру і яка це мотивація;
  • Календар команд. З ким і коли вони грали до цього матчу, наскільки складними були ці матчі, які ігри і коли будуть після майбутнього матчу – все це дозволяє оцінити можливі пріоритети суперників та визначитися з їхнім настроєм на конкретну гру.

І це лише фактори для примітивного (мінімального аналізу). Якщо займатися аналізом професійно, то потрібно моніторити останні новини зі стану команд у ЗМІ та на офіційних сайтах клубів, враховувати можливі погодні умови, хто буде судити і безліч інших факторів, які прямо чи опосередковано можуть вплинути на ефективність суперників в атаці.

Коли та на який варіант «Обидві заб’ють» ставити?

Як ми вже зазначали, у класичної ставки «обидві заб’ють» є два варіанти відповіді – «так» чи «ні». Давайте спробуємо визначити основні фактори, які впливають на вибір потрібного варіанту ставки.

«Обидві заб’ють – так» має бути у пріоритеті за умов:

  • Обидві команди мають шикарну атакуючу лінію і традиційно регулярно забивають;
  • Обидві команди не надто надійні в обороні і рідко залишають свої ворота в недоторканності;
  • Обидві команди грають в стилі атаки, а не сідають у глибоку оборону / андердог грає від оборони, але він вміє організовувати гострі ефективні контратаки;
  • В лінії атак обох команд немає серйозних кадрових втрат, які можуть знизити ефективність їх атаки.

На маркет «Обидві заб’ють – ні» варто звернути увагу, якщо:

  • Явний фаворит грає проти очевидного андердога, який має великі проблеми з атакуючою лінією;
  • При грі рівних за класом команд, коли хоча б одна з них грає в надійний суворо оборонний футбол, який навіть за слабкої результативності цієї команди дозволяє їй регулярно закінчувати матчі без пропущеного гола (тим більше, коли в такому стилі грають обидва суперники).

Попередження про ймовірність невдачі

Разом з тем попереджаємо – будь-який з варіантів у будь-якому матчі може призвести і до виграшу і до поразки. Це спортивна гра, в якій окрім всього дуже велику роль грає людський фактор, а через це є маса «підводного каміння». Наприклад:

  • Грають дві традиційно результативні команди. Беттор ставить «ОЗ – так» і програє тому, що гра в атаці однієї з команд просто не пішла, або в цьому матчі їй відчайдушно не щастило, або неймовірний кураж упіймав воротар суперника.
  • Ставимо «ОЗ – ні» на гру безальтернативного фаворита з андердогом, який навіть з командами свого рівня забиває нечасто. І теж програємо тому, що в матчі стався казус, який призвів до випадкового голу в ворота фаворита.
  • В матчі двох команд, які зазвичай грають в футбол від захисту, обидві атаки раптом прорвало (буває і таке) і железобетонний «ОЗ – ні» програє.

Але це варіанти виключення – в переважній більшості матчів ми маємо традиційні відповіді по маркету «Обидві заб’ють» в залежності від класу гравців та ігрових схем і тактик команд.

Приклад передматчового аналізу

Щоб зрозуміти відносну складність аналізу під час виборів маркету ОЗ, розберемо конкретний приклад.

Візьмемо пару Манчестер Сіті – Лестер, який відбувся в квітні 2023 року. Перед матчем ми мали такі загальні статистичні дані:

  • З одного боку, Манчестер веде боротьбу за чемпіонство і неодмінно забиває вже 10 домашніх матчів постіль, а Лестер, який веде відчайдушну боротьбу, щоб не вилетіти по завершенню сезону в Чемпіоншип, за 7 останніх виїзних матчів відзначився голами лише в одній грі – це ознаки класичного «ОЗ – ні».
  • З іншого боку, за 7 попередніх очних матчів у Манчестері 5 разів проходив варіант «ОЗ – так».

На яку статистику поставити, якщо вони суперечать один одному? Тут втрутилися інші фактори:

  • Складний календар «Манчестер Сіті» – необхідність кадрової ротації у фаворита.
  • Саме на матч с «Лестером» був даний відпочинок переважній більшості основних гравців лінії захисту «Манчестер Сіті».

Як результат – «Манчестер Сіті» виграв 3:1 і спрацював традиційний для очних матчів цих команд букмекерський маркет «ОЗ – так».

Стратегії ставок на «Обидві заб’ють» у футболі

У футбольному беттингу є дуже багато всіляких ігрових стратегій і тактик. Щоправда далеко не всі вони приносять позитивний результат на дистанції. Ми пропонуємо вам ознайомитися з тими тактиками, які дійсно перевірені часом – вони, при грамотному підході, можуть бути корисні тим, хто зважиться грати на маркет ОЗ тривалий час.

«Ставка + двократний ва-банк»

Дуже цікава стратегія на три ставки поспіль. Вона буде ефективною на дистанції лише за умови:

  • належного передматчевого розбору кожного матчу, який беттер вибирає для ставок по цій стратегії;
  • можливості стежити за подіями в матчах, на які робляться ставки, щоб мати змогу правильно оцінки перспективи розвитку подій на футбольному полі.

В іншому випадку ви ризикуєте дуже швидко злити весь банк, не отримавши очікуваного прибутку.

Суть стратегії. Шляхом передматчового аналізу підбираємо кілька варіантів матчів, які максимально підходять, щоб на них зробити ставку «Обидві заб’ють – так» – саме цей варіант вважається більш прогнозуємий. Підбирати матчі треба так, щоб другий тайм другого матчу починався після закінчення першої гри (краще підібрати 2-3 таких матчі), а другий тайм третього матчу після закінчення другої гри (теж не завадить підготувати 2-3 таких матчі). Починаємо ставити:

  1. Ставимо на перший матч обраний маркет приблизно 25% від банку, який ви відводите на цю стратегію – це дозволить у разі невдачі щонайменше 4 рази спробувати пробити стратегію.
  2. При заході першої ставки робимо ставку на другий матч у перерві або на початку другого тайму в розмірі, що дорівнює загальному виграшу першої ставки (розмір ставки + нарахований прибуток). Але ставимо лише за умови, що у другому матчі події розвиваються на користь обраного маркету. І тут необхідно пояснити, чому важливо зробити передматчовий аналіз на кілька потенційно других матчів. Якщо ви підготуєте лише один матч, а в ньому обидві команди забили в першому таймі – що ви будете робити? Необхідно мати запасні варіанти.
  3. Після закінчення другого матчу ставимо виграш від другої ставки (розмір ставки + нарахований прибуток) на третю гру за аналогією другої ставки.

Все, цикл закінчено. Гравець отримує прибуток у розмірі приблизно 350-400% суми ставки. Можна починати робити новий цикл.

Об’єднання в експреси

Цю стратегію теж краще використовувати на маркет «Обидві заб’ють – так», тому що в ньому менше фактора випадковості, як при маркеті «Обидві заб’ють – ні».

Суть стратегії:

  • Вибираємо кілька матчів з великою ймовірністю того, що у цій грі голами відзначаться обидві команди. Найкраще для цієї стратегії підходять матчі таких забивних ліг як чемпіонати Італії, Австрії, Німеччини, Швейцарії;
  • Ставимо експреси-двійники – загальний коефіцієнт таких експресу однозначно буде більшим за ×2.25+.

Флет на цю стратегію має максимум 10% від банку, виділеного на цю стратегію. При грамотному у передматчевому аналізі, загальна прохідність таких експресів буде не менше 45-50%, а значить беттор на дистанції матиме стабільний прибуток.

Рекомендації бувалих бетторів по ставкам на «ОЗ»

Оптимальним варіантом для ставки-ординара на «ОЗ – так» є звичайно Лайв-режим.

Навіть якщо беттер впевнений, що в якомусь матчі заб’ють обидва суперники, слід пам’ятати – через 15-20 хвилин після стартового свистка за відсутності швидкого гола коефіцієнт на «ОЗ – так» буде набагато вищим, ніж у передматчі. Варто врахувати, що багато забивних команд розгойдується на початку гри, включаючи свої швидкості та агресивність в атаці приблизно з 20-30-ї хвилини або взагалі лише у другому таймі.

А ось маркет «ОЗ – ні» однозначно краще ставити в передматчі, тому що цей маркет у лайві лише знижуватиметься.

Плюси і мінуси маркета «ОЗ – так / ні»

Переваги гри за маркетом «обидві заб’ють»:

  • Величезний вибір матчів. В футбол грають скрізь (від Північного до Південного полюсів) та щодня. Мало того, в режимі лайв дуже складно спіймати тимчасовий проміжок, коли немає жодного матчу, який грає зараз. Тож завжди є з чого вибирати.
  • Усі БК на футбольні матчі дають маркети «ОЗ» у передматчі та більшість дають його у лайві.
  • Доступність матеріалу для передматчевого аналізу. Статистичні сайти, сервіси самих БК, ресурси новин – скрізь можна отримати інформацію та отримати необхідні дані.

Серед недоліків можна відзначити:

  • Дуже часто на маркет «ОЗ – так» виставляють дуже невигідні коефіцієнти для одиночної ставки. Але цей мінус можна компенсувати об’єднанням таких парі в експрес;
  • На маркет «ОЗ – ні» часто впливає фактор випадкового нелогічного гола від андердога.

Загальний висновок

Ставки на «Обидві заб’ють» – дуже перспективний маркет для гри на довгостроковій основі. Але стабільний дохід можливий виключно за професійного підходу до кожної ставки. Тільки на інтуїції тут довго не прстягнеш – навіть вона має ґрунтуватись на глибокому передматчевому аналізі.

Ви також можете прочитати